Termeni și condiții Shop bethehost.ro

Versiune aplicabilă din data de 22.03.2021

Prezenta pagină este parte integrantă din site-ul bethehost.ro Termenii și Condițiile de pe această pagină (în continuare „shop) stabilesc termenii contractuali care se aplică achiziționării de către dumneavoastră a produselor comercializate prin intermediul site-ului bethehost.ro (în continuare „site-ul”).

Termenii și Condițiile din shop se completează cu restul Termenilor și Condițiilor de utilizare a site-ului, dar si cu legislația românească în vigoare. Vă rugăm să citiți cu atenție Termenii și Condițiile de utilizare a site-ului, precum și Termenii și Condițiile de achiziționare a produselor din shop. Accesul pe această pagină și achiziționarea produselor vândute prin intermediul acesteia implică acceptarea neechivocă a tuturor Termenilor și Condițiilor specificați pe site.

Ne rezervăm dreptul de a modifica Termenii și Condițiile de comercializare oricând, fără o notificare prealabilă, modificările fiind opozabile utilizatorilor la o săptămână de la data publicării acestora pe site, motiv pentru care vă recomandăm să vizitați periodic această pagină, pentru a fi la curent cu eventuale modificări.

Potrivit legislației românești, băuturile alcoolice pot fi cumpărate doar de persoanele care au împlinit vârsta de 18 ani. Este interzisă utilizarea site-ului și achiziția de produse din shop de către persoane cu vârsta mai mică de 18 ani, operatorul shop-ului și Vânzătorul având dreptul de a lua toate măsurile necesare în vederea evitării acestei situații.

  1. DEFINIȚII

bethehost.ro – site-ul care găzduiește shop-ul prin intermediul căruia Vânzătorul își comercializează produsele.

CLIENT – poate fi orice persoană fizică care are peste 18 ani sau o persoană juridică și care plasează o comandă, indiferent dacă își creează sau nu cont pe site.

CONTRACT – orice comanda plasată în shop echivalează cu un contract de vânzare, după ce comanda este acceptată de Vânzător.

OPERATORUL site-ului și al shop-ului – PERNOD RICARD ROMÂNIA SRL, cu sediul în București, Bd. Corneliu – Coposu nr. 6-8, Clădirea Unirii View, etaj 8, e-mail: [email protected].

SHOP – magazinul online disponibil la adresa: www.bethehost.ro/shop

UTILIZATOR – orice persoană cu vârsta de peste 18 ani care navighează pe  paginile bethehost.ro, inclusiv pe pagina dedicată shop-ului, chiar dacă nu plasează nici o comandă.

VÂNZĂTOR – BEAR MOUNTAIN SRL, persoană juridică de naționalitate română, cu sediul social în Tg. Mureș, str. Călărașilor nr. 14, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J26/340/2014, având CUI: 32975500.

2. Termeni și condiții de utilizare a shop-ului

2.1 bethehost.ro  deținut și operat de Pernod Ricard România găzduiește la adresa www.bethehost.ro/shop  un magazin online (în continuare „shop”) prin intermediul căruia BEAR MOUNTAIN SRL, în calitate de Vânzător, comercializează produsele afișate, acesta fiind și cel care stabilește prețurile de vânzare a acestora. Prețul produselor comercializate se poate schimba fără o notificare prealabilă a Utilizatorilor. Odată plasată și confirmată o comandă, prețul final al acesteia nu se mai poate modifica față de Clientul care a plasat comanda respectivă.

2.2 Plasarea comenzii și încheierea contractului. Plasarea de către Client a unei comenzi în shop și acceptarea ei de către Vânzător echivalează cu încheierea unui contract, potrivit legislației românești. Notificarea primită de către Client, imediat după efectuarea comenzii, are  strict rol de informare cu privire la recepția comenzii și nu reprezintă confirmarea acesteia. Această notificare se va transmite electronic (email) la adresa de e-mail furnizată de către Client sau prin SMS, la numărul de telefon pus la dispoziție de către Client.

2.3 Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Client doar în momentul în care Clientul primește din partea Vânzătorului, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS, notificarea de confirmare a comenzii sau coletul este primit de Client. Transferul proprietății produselor comandate de la Vânzător la Client are loc în momentul în care comanda ajunge la cel din urmă, iar acesta se achită de obligația de plată.

2.4 Prețul de vânzare a produselor este cel afișat în shop. Acesta reprezintă prețul final, dar nu include și taxele de curierat, care vor fi achitate separat de către Client. Prețul de vânzare poate fi modificat oricând, fără o notificare prealabilă. Clienții vor plăti întotodeauna prețurile afișate în shop la momentul plasării comenzilor.

2.5 Eventualele promoțiile/oferte din shop sunt valabile în limita stocului disponibil și pe perioada și în condițiile ce vor fi indicate.

2.6 Vânzătorul poate refuza onorarea unei comenzi cu condiția transmiterii unei notificări Clientului, fără a exista obligații suplimentare în sarcina Vânzătorului, cu excepția returnării prețului produselor în contul Clientului, dacă plata a fost efectuată.

De asemenea, Vânzătorul are dreptul de a anula o comandă în următoarele situații, fără ca acestea să fie prevăzute cu titlu limitativ: (i) în cazul în care se constată prin orice mijloace și în orice moment până la data livrării efective faptul că persoana care a plasat comanda este minoră; (ii) eșuarea plății prețului produselor comandate de către Client; (iii) furnizarea de către Client a unor date incomplete; (iv) activitatea Clientului poate produce daune Vânzătorului sau deținătorului site-ului; (v) există suspiciuni rezonabile cu privire la o posibilă fraudă din partea Clientului în ceea ce privește plata prețului produselor comandate.

2.. Deținătorul shop-ului, PERNOD RICARD ROMANIA SRL, nu se face responsabil pentru posibilele diferențe de culori între cele afișate pe monitorul/ dispozitivul Clienților/Utilizatorilor și cele ale produselor livrate Clienților. De asemenea, deținătorul shop-ului, PERNOD RICARD ROMANIA SRL nu se face responsabil de eventuale prejudicii produse de către Vânzător Clientului, acesta nefiind parte în Contractul de Vânzare încheiat.

3. Comanda și livrarea

3.2. Clientul poate efectua comenzi în shop, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături. Pentru a finaliza comanda, acesta trebuie să completeze corect și integral datele necesare livrării.

3.3. Plata produselor poate fi realizată doar cu cardul. Imediat după plasarea comenzii, Clientul va fi trimis într-o pagină web securizată pentru a introduce datele de pe card și pentru a efectua plata.

3.4. În această etapă, trimiterea comenzii nu echivalează cu încheierea Contractului de vanzare dintre Vânzător și Client. Contractul se consideră încheiat după ce Clientul primește o notificare de la Vânzător că urmează să îi fie livrată comanda. În situația în care Clientul a efectuat plata, iar comanda nu poate fi confirmată de către Vânzător, Vânzătorul are obligația de a-l notifica pe Client cu privire la acest aspect și de a-i returna suma de bani plătită cu titlu de preț al produselor.

3.5 Prin plasarea comenzii, Clientul se obligă să furnizeze toate datele necesare livrării produselor comandate și să efectueze plata, care este compusă din prețul total al produselor comandate, la care se adaugă taxele de curierat, dacă transportul nu este gratuit.

3.6 După ce Vânzătorul notifică Clientul despre livrarea comenzilor, acestea vor fi livrate de firmele de curierat cu care Vânzătorul colaborează la adresa menționată în Comandă.

3.7 Costul standard al livrării fiecărui produs comandat în parte (taxele de curierat) este de 35 lei. La acest cost se pot adăuga taxe suplimentare în funcție de greutatea coletului sau de zona de livrare. Tarifele de curierat se pot modifica fără o notificare prealabilă a Utilizatorilor. Pentru evitarea oricărui dubiu, costul de livrare este aplicabil fiecărui produs comandat în parte. Astfel, Clientul va plăti costul livrării pentru fiecare produs comandat, indiferent că mai multe produse sunt comandate prin intermediul aceleiași comenzi.

3.8 Tarifele de curierat se vor afișa corect în coșul de cumpărături, cu fiecare produs adăugat sau scos, astfel încât Clientul va cunoaște întotdeauna cât urmează să plătească pe transport, înainte de a plasa comanda.

3.9 Livrarea comenzilor în București se va face în 24 de ore dacă acestea sunt plasate până în ora 16:00 și în 48 de ore dacă sunt plasate după ora 16:00. În restul țării, livrarea se va face în 2-7 zile lucrătoare. Comenzile vor fi livrate de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 – 17:00. Vânzătorul nu este responsabil cu privire la eventuale întârzieri în livrare ce nu se datorează culpei sale.

3.10 Clienții care refuză primirea comenzii, din orice motiv, după ce aceasta este predată curierilor, sunt răspunzători integral de întregul cost al transportului. Astfel, refuzul primirii comenzilor se consideră un retur al acestora, iar Vânzătorul va avea obligația de a restitui Clientului prețul plătiti de către acesta diminuat cu totalitatea costurilor de transport, inclusiv costurile ocazionate de returul produselor la sediul Vânzătorului.

3.11 Atunci când este cazul,  produsele comandate pot fi ridicate de Client și din magazinul fizic al Vânzătorului, Whitehorse LS, situat în județul Mureș, orașul Târgu Mureș, strada Călărașilor nr. 14, fără a se mai plăti taxe de curierat, indiferent de valoarea comenzii, doar dacă se menționează acest apect în mod expres la momentul plasării comenzii. În cazul comenzilor plătite online, pentru ridicarea coletului din magazinul fizic identificat mai sus, vă rugăm să aveți la dumneavoastră actul de identitate și detaliile comenzii plasate. Pentru persoanele juridice este nevoie și de o împuternicire din partea firmei. Termenul de ridicare din magazin este de maximum 3 zile lucrătoare. În situația în care Clientul nu ridică produsele comandate în termen de 3 zile lucrătoare, Vânzătorul va considera respectiva comandă drept anulată.

Modificarea sau anularea comenzii

Vă oferim posibilitatea de a anula sau modifica o comanda înainte ca aceasta să fie predată către firmele de curierat pentru a fi livrate. Dacă doriți să vă modificați sau anulați comanda, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp posibil la numarul de telefon 0770 255 793 sau prin transmiterea unui e-mail la adresa: [email protected]

Urmărirea comenzii

După plasarea comenzii, veți primi un email ce va conține toate detaliile achiziției. De asemenea, e posibil să vă contactăm pentru a obține informații suplimentare despre plată sau livrare.

4. Returul

4.1 Orice Client are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că dorește denunțarea contractului de vânzare a produselor comandate, fără ca acest lucru să dea naștere la penalități și fără invocarea vreunui motiv, dacă acest lucru are loc în termen de maxim 14 zile de la livrarea comenzii. Clientul va suporta în întregime taxele de curierat ocazionate de returul produselor.

4.2. Produsele returnate trebuie să fie trimise înapoi în ambalajul original și în starea în care au fost primite, sigilate, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care le-au însoțit pentru ca returul să fie aprobat.

4.3. Indiferent de termen și de motiv, fiecare cerere de retur va fi analizată și în cazul în care este acceptată, Clientul va primi înapoi suma plătită pe produse, fără a primi înapoi și taxele de curierat, dacă e cazul. Acesta trebuie să menționeze contul bancar în care urmează să fie returnată contravaloarea produselor returnate. Suma va fi restituită în termen de 14 zile cu excepția cazului în care produsele returnate prezintă lipsuri, deficiențe, deteriorări etc. În această situație suma ce urmează a fi restituită se reduce proporțional, potrivit legislației în vigoare.

4.4. În cazul în care o comandă conține mai multe produse, Clientul poate returna doar o parte din produsele respective, situație în care va primi înapoi contravaloarea produselor returnate.

4.5. Denunțarea contractului în mod repetat, fără o justificare reală sau obiectivă poate fi considerată abuz și poate determina refuzul ulterior al Vânzătorului de a mai onora alte comenzi.

4.6. Prevederile prezentului capitol se completează cu dispozițiile Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță.

5. Garanții

5.1 Toate produsele afișate în shop beneficiază de condiții de garanție de conformitate potrivit legislației române, dar și a politicilor comerciale ale producătorilor și Vânzătorilor.

5.2. Toate produsele comercializate de Vânzător provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

5.3 Orice reclamație privind deficiențe ale produselor achizionate din shop pot fi trimise pe adresa de e-mail [email protected] . Acestea vor fi soluționate într-un termen rezonabil, dar nu mai mare de 14 zile lucrătoare.

6. Forta majora

6.1 Vânzătorul își rezervă dreptul de a întârzia sau anula livrări ale produselor comandate în cazul în care acestea nu pot fi onorate din motive independente de aceștia, cum ar fi condițiile meteo nefavorabile, epidemiile, proteste etc.

6.2 Fiecare parte are dreptul să notifice cealaltă parte despre încetarea de plin drept a Contractului, în cazul în care în termen de 15 zile, unul dintre evenimentele de la punctul anterior nu încetează. În acest caz, nici una dintre părți nu îi poate pretinde celeilalte plata daunelor-interese.

7. Protecția Datelor cu caracter personal

Prezentele dispoziții cu privire la protecția datelor cu caracter personal se completează cu dispozițiile Politicii de Confidențialitate de pe site-ul bethehost.ro.

În plus față de cele menționate în Politica de Confidențialitate generală a site-ului, vă aducem la cunoștință faptul că:

  1. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în temeiul executării contractului de vânzare a produselor din shop de către Pernod Ricard România SRL și Bear Mountain SRL, în calitate de operatori asociați.

Cui divulgăm datele dumneavoastră cu caracter personal colectate în vederea plasării și onorării comenzii și de ce? Datele dumneavoastră cu caracter personal necesare plasării și onorării comenzii, respectiv: numele, prenumele, adresa de livrare și numărul de telefon, sunt divulgate către compania de curierat cu care colaborăm.

Datele de contact ale departamentului de protecția datelor

Dacă aveți întrebări, reclamații sau observații legate de modul în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal ocazionate  de comercializarea produselor în shop, vă puteți adresa:

Pentru orice alte detalii privind protecția datelor cu caracter personal, vă rugăm să consultați Politica de Confidențialitate generală de utilizare a site-ului bethehost.ro.

8. Litigii

8.1 Orice litigiu apărut între Clienți, Utilizatori sau Vânzători și bethehost.ro  va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care litigiul nu se poate soluționa pe cale amiabilă, acesta va fi soluționat de instanțele competente.

Aboneaza-te la notificari si afla imediat cand lansam un concurs nou.    OK No thanks