Retur

Pasii de urmat pentru a efectua un retur sunt urmatorii:

  1. Completeaza formularul de retur de pe aceasta pagina.
  2. Informatiile necesare, precum si adresa pentru retur se vor primi prin e-mail sau telefon.
  3. Produsele trebuiesc impachetate in ambalajul original si returnate in starea in care au fost primite, impreuna cu documentele ce le-au insotit. Produsele cumparate ca seturi se vor returna sub forma in care au fost primite.
  4. Produsele vor fi trimise prin curier catre adresa specificata de Vanzator sau pot fi aduse direct la magazinul Vanzatorului din Tg. Mureș, str. Călărașilor nr. 14.
  5. Dupa aprobarea returului, Vanzatorul va returna contravaloarea produsului prin virement bancar, in contul specificat de client, in termen de 14 zile.

ATENTIE! Nu vor fi acceptate coletele trimise cu plata ramburs.

Clientii bethehost.ro au dreptul să notifice în scris Vânzătorului că dorește returnarea produselor comandate, în termen de maxim 14 zile de la livrarea comenzii. Clientul va suporta în întregime taxele de curierat ocazionate de returul produselor.

Produsele returnate trebuie să fie trimise înapoi în ambalajul original și în starea în care au fost primite, sigilate, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care le-au însoțit pentru ca returul să fie aprobat.

Indiferent de termen și de motiv, fiecare cerere de retur va fi analizată și în cazul în care este acceptată, Clientul va primi înapoi suma plătită pe produse, fără a primi înapoi și taxele de curierat, dacă e cazul. Acesta trebuie să menționeze contul bancar în care urmează să fie returnată contravaloarea produselor returnate. Suma va fi restituită în termen de 14 zile cu excepția cazului în care produsele returnate prezintă lipsuri, deficiențe, deteriorări etc.

În această situație suma ce urmează a fi restituită se reduce proporțional, potrivit legislației în vigoare.

În cazul în care o comandă conține mai multe produse, Clientul poate returna doar o parte din produsele respective, situație în care va primi înapoi contravaloarea produselor returnate.

Denunțarea contractului în mod repetat, fără o justificare reală sau obiectivă poate fi considerată abuz și poate determina refuzul ulterior al Vânzătorului de a mai onora alte comenzi.

Prevederile prezentului capitol se completează cu dispozițiile Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță.

Formular de retur:

    Aboneaza-te la notificari si afla imediat cand lansam un concurs nou.    OK No thanks